Ceyhun Mirzəli. Kino bizə nə deyir. Yalnız Cəsurlar. Esse. Mədəniyyət

Ceyhun Mirzəli. Kino bizə nə deyir. Yalnız Cəsurlar. Esse.

Kino bizə nə deyir

Yalnız cəsurlar

Devid Millerin 1962-ci ildə ekranlaşdırdığı “Yalnız cəsurlar” filmi ədəbiyyatdakı Don Kixot motivindən bir qədər təsrilənmişdir. Filmin baş qəhrəmanı Con Börns (Krik Duqlas) müasir dövrdə kovboy həyatı həyatı yaşayır. Filmdə Don Kixot romanının mövzusu fərqli şəkildə işlənmişdir. Don Kixot əsəri cənagavərliyin bitməsini göstərirsə, bu ekran əsəri kovboy həyatının bitməsini nümayiş etdirir. Film Con Börnsün təyyarə uçuşunu izləyəndən sonra, hərəkətə keçməsi ilə başlayır. Onun ailəsi olmadığından atı Wisti onun üçün bir təsəlli vasitəsidir. O həbsdə olduğu dostu Maykl Keynin evinə gəlir. Onun həyat yoldaşı Cona müasir həyatın reallıqları, barədə xəbərdarlıq etsə də bu ona kar eləmir.                   

Bildiyimiz kimi vestern filmlərdində həmişə salon səhnələri olur. İçki içmək üçün bir salona gələn Con burada Koreya müharibəsində qolunu itirmiş bir şəxslə qarşılaşır, ona müharibədə nə etdiyini soruşanda, heç nə etmədiyini bildirir. Burada Conun dövlət siyasətinə olan laqeydliyini ortaya qoyur. Con kovboy kimi XX əsrdə daha çox anarxisti xatırladır. Onun həmçinin üzərində sənədləri də, olmur.  Con Börns burada təkqollu şəxslə döyüşməli olur. Həmin şəxs Con börnsü məğlub edə bilir. Bu epizod kovboyluğun əzəmətinin bitməsini göstərir.                            

Bunun nəticəsində həbsxanaya düşən Con orada polislərə xəsarət yetirməsi nəticəsində, əlavə olaraq 1 il cəza alır .Türmədə dostu Mayklla qarşılaşır. Onu türmədən xilas etməyə çalışır. Uşaqlıqdan bəri dostu olan Maykl onunla birgə qaçmaq istəmir, Maykl bunu ailəsinin olması ilə bağlayır. Biz burada iki dostun arasındakı sınma nöqtəsini görürük .

Qaçdıqdan sonra yenə dağlara üz tutan Conun, bu dəfə bir qədər sıxıcı macərası başlayır. Atı Visti ilə birgə arxasıyca düşən polislərdən yaxasını qurtarmaq istəyir. Salonda məğlub olan Con dağlarda polislərə qalib gələ bilir. Özünün köhnə tüfəngi ilə, polis helikopterini vurub sıradan çıxara bilir. Burada bir ironiya göz önünə gəllir. Polislərin onun arxasıyaca düşməsinin də mənasızlığı onların arasındakı dioloqlarda açılır.

Con Börns öz atı ilə birgə nəhayət məğlub olur. Avtomobil yolu onu bir qəhrəman olaraq sıradan çıxara bilir. Yel dəyirmanın Don Kixotu sıradan çıxardığı kimi. Avtomobilin onu vurması və yağışın altında özünün kovboy şlyapasının islanması kovboyluğun sonunu həzin tonlarla nümayiş etdirir.

“Yalnız cəsurlar” filmi tamaşaçılar arasında o qədər populyar olmasa da, bu film zənnimcə dünya kinosunun mühüm örnəklərdən biridir. Klassik vestern anlayışının bitməsini biz  bu filmin köməyi ilə aydın şəkildə görə bilərik.

 

Qiymət 1/5 (20%) (1 səs)
Kino bizə nə deyir

Yalnız cəsurlar

Devid Millerin 1962-ci ildə ekranlaşdırdığı “Yalnız cəsurlar” filmi ədəbiyyatdakı Don Kixot motivindən bir ">

Digər xəbərlər

Ruhunu şeytana satan Bulqakov

GÜNEL MÖVLUD. YALAYARAQ YAZANLAR

Nicat Həşimzadə. Gündəyməz yazarlar

Bəxtiyar Hidayət - Sabirabad qayçısına ithaf

Hər gecə yatağa ac girən Rabiyənin hekayəti

Şərhlər